h1

Nimeni nu-i vesnic pe pamanat

14/07/2010

Nimeni  nu-i vesnic…nici omul,nici dragostea (cu toate ca  se spune că durează si după moarte).Totul are un sfîrsit aici pe pamant. Cît durează fiecare om pe pamant?30 de ani? 50 de ani? 100 de ani? 5 zile?
Depinde de noi…Da tu cît vrei să traiesti? Tu contribui cumva la asta?
Fiecare petrecem viata cum ne dorim si ne construim relatii cu oameni care nu-s vesnici.

Azi,14 iulie 2010,am aflat o veste….ca a murit Madalina Manole….foarte interesant este ca acum doua saptamani am vazut-o la biserica Sfantul Ciprian de pe Calea Victoriei .Era cu sotul ei dar era foarte trista,o priveam si ma minunam ca este foarte frumoasa dar trista in acelasi timp,ma intrebam oare ce are…imi venea chiar sa ma duc la ea si sa o intreb…acum am aflat raspunsul: era trista deoarece trebuia sa plece de pe pamant.

Nu  stiu daca alegem ce e cu adevărat important pentru noi, poate ar trebui sa pretuim fiecare clipă cu persoanele pe care le avem langa noi sau pe care ni le dorim sa le avem aproape,pentru ca….  nici macăr tu nu esti vesnic.

4 comments

  1. Dumnezeu s-o ierte! Imi pare rau pentru ea, pana la urma viata pe care ne-a dat-o Dumnezeu trebuie s-o pretuim atat cat e, scurta sau lunga e minunata, am iubit-o intotdeauna si o voi iubi in continuare pe “fata cu parul de foc”…


  2. Dumnezeu s-o ierte ptr.fapta care a facuto ,am iubito si nu o sa o uit niciodata, nu avem dreptu sa ne luam viiata trebue sa o traim asa cum e cu bune si rele .nu o vom uita niciodata
    ” fata cu parul de foc”


  3. Imi pare foarte rau dupa ea, a fost o cintareata ,femeie minunata cite zile ne da Du-zeu trebuie sa-le ducem pina la capat cu bune cu rele,mereu sa luptam impotriva raului si egoismului….cu stima Carolina..


  4. Du-zeu sa o ierte!



Leave a Reply

